Covid-19: Με ραντεβού και στον Δ. Τρικκαίων η εξυπηρέτηση των πολιτών λόγω των νέων μέτρων


«Ασπίδα» στην προσπάθεια μείωσης των κρουσμάτων του Covid-19 από τον Δήμο Τρικκαίων. Στο πλαίσιο των νέων μέτρων που ισχύουν από το Σάββατο24 Οκτωβρίου 2020, ο Δήμος Τρικκαίων υπενθυμίζει ότι, βάσει των υγειονομικών πρωτοκόλλων, η εξυπηρέτηση των πολιτών γίνεται με προτεραιότητα σε επείγουσες περιπτώσεις και υποχρεωτικά κατόπιν ραντεβού με τηλεφωνική κλήση ή επικοινωνία μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο info@trikalacity.gr ή στο 20000@trikalacity.gr

 

Οι τηλεφωνικοί αριθμοί, που είναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟΙ για τις συναλλαγές με τις υπηρεσίες του Δήμου :

  1. Δημοτολόγιο – Ληξιαρχείο :  24313 51168

  2. Θέματα Προσωπικού :  24313 51297 και 24313 51182

  3. Εμπορικές Δραστηριότητες : 24313 53515

  4. Οικονομική Υπηρεσία (γενικά θέματα) : . 24313 51119  και 24313 51145.

  5. Ταμείο Δήμου :  243151140

  6. Έσοδα (βεβαιώσεις ΤΑΠ, κ.λ.π.) :  24313 51111 και 24313 51113

  7. Κοινωνική Μέριμνα : 24310 63218 και 24310 63211

  8. Παιδεία : 24313 53506 

  9. Πολιτισμός & Αθλητισμός :  24313 53570 και 24313 53566

  10. Τεχνική Υπηρεσία :  24310 63230 και 24310 63246

  11. Πολεοδομία :  24313 51245 και 24313 51235

  12. Καθαριότητα – Ηλεκτροφωτισμός :  24310 76611 και 24310 33404

  13. Πράσινο :  24310 76617 και 76618

  14. Δημοτική Αστυνομία :  24313  53554 και 24313 53552

  15. ΚΕΠ :   24313 50000 και 2431046125

Για κάθε άλλη πληροφορία στη Γραμμή Δημότη :  24310 20000


Πηγή: https://www.larisacitynews.gr/2020/10/covid-19_27.html
Follow us: larisacitynews on Facebook