Δήμος Λαρισαιων: Υποβολη ηλεκτρονικών αιτήσεων απαλλαγή δημοτικών τελών για επιχειρήσεις (lock down) και σεισμόπληκτους


Ψηφιακή υποβολή αιτήσεων για απαλλαγή δημοτικών τελών για επιχειρήσεις λόγω lock down και για σεισμόπληκτους

  • Πως γίνεται η διαδικασία – Τι δικαιολογητικά απαιτούνται 


Απο τον Δήμο Λαρισαίων ανακοινώνεται ότι ξεκινάει η υποβολή αιτήσεων και δικαιολογητικών για απαλλαγή δημοτικών τελών για επιχειρήσεις που ανέστειλαν υποχρεωτικά τη λειτουργία τους, λόγω της πανδημίας, αλλά και για τους σεισμόπληκτους του Δήμου Λαρισαίων, σύμφωνα με την υπ’ αριθμ. 95/2021 απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου. 

Ειδικότερα, το Δημοτικό Συμβούλιο αποφάσισε τη  λήψη επιπλέον έκτακτων μέτρων οικονομικής στήριξης από το Δήμο Λαρισαίων σε επιχειρήσεις που αναστέλλεται υποχρεωτικά η λειτουργία τους με κρατική εντολή λόγω των μέτρων αποτροπής της διασποράς του κορωνοϊού κατά το δεύτερο lockdown (π.χ. εστίαση από 30/10/20, λιανεμπόριο από 7/11/20, εκπαίδευση από 16/11/20 κ.λ.π.) και για όσο χρονικό διάστημα διαρκέσουν τα περιοριστικά μέτρα στο Δήμο Λαρισαίων, τα οποία είναι τα κάτωθι: 

  • Απαλλαγή καταβολής των ανταποδοτικών δημοτικών τελών καθαριότητας και φωτισμού για τους επαγγελματικούς λογαριασμούς παροχής ρεύματος 

  • Απαλλαγή καταβολής των τελών κατάληψης κοινόχρηστων χώρων όσων δεν κάνουν χρήση του παραχωρημένου κοινόχρηστου χώρου. 


Ως εκ τούτου, όσοι υπάγονται στις παραπάνω κατηγορίες προκειμένου να απαλλαγούν από την καταβολή δημοτικών τελών, θα πρέπει να υποβάλλουν αίτηση στην ψηφιακή πλατφόρμα του Δήμου Λαρισαίων, επισυνάπτοντας την ΑΡΧΙΚΗ δήλωση αναστολής λειτουργίας στο ΕΡΓΑΝΗ, ή ελλείψει αυτής την εκτύπωση του taxis με υπογράμμιση του κύριου ΚΑΔ της συγκεκριμένης επιχείρησης και έναν πρόσφατο λογαριασμό παροχής ρεύματος.

Επισημαίνεται, ότι στην περίπτωση καταβολής των παραπάνω τελών κατά το διάστημα απαλλαγής αυτών, θα υπάρχει η δυνατότητα συμψηφισμού με μελλοντικές απαιτήσεις τελών.


Για τους σεισμόπληκτους του Δ. Λαρισαίων 

Επίσης, με την υπ’ αριθμ. 96/2021 Απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Λαρισαίων σε εφαρμογή των διατάξεων του αρ. 20 του Ν. 4566/18, αποφασίσθηκε η απαλλαγή από τα ανταποδοτικά δημοτικά τέλη καθαριότητας και φωτισμού, το φόρο ηλεκτροδοτούμενων χώρων και το Τέλος Ακίνητης Περιουσίας των ακινήτων που βρίσκονται στο Δήμο Λαρισαίων, τα οποία έχουν κηρυχθεί σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης πολιτικής προστασίας, λόγω του σεισμού της 3ης Μαρτίου 2021 και έχουν αποδεδειγμένα καταστραφεί ολοσχερώς ή υποστεί λειτουργικές ζημιές που τα καθιστούν μη κατοικήσιμα. Η χορηγούμενη απαλλαγή ισχύει για όσο χρονικό διάστημα τα ακίνητα είναι μη κατοικήσιμα και κατά συνέπεια δεν χρησιμοποιούνται, κατόπιν αίτησης/δήλωσης των ιδιοκτητών στην ψηφιακή πλατφόρμα του Δήμου Λαρισαίων, προσκομίζοντας έναν πρόσφατο λογαριασμό ηλεκτρικού ρεύματος και το Δελτίο Επανελέγχου της ΥΠΥΜΕ-ΓΓΥ-ΓΔΑΕΦΚ. 

Επισημαίνεται, ότι σε περίπτωση επαναχρησιμοποίησης των εν λόγω ακινήτων, οι ιδιοκτήτες τους οφείλουν να υποβάλλουν δήλωση στο Τμήμα Εσόδων του Δήμου Λαρισαίων για την επιβολή των παραπάνω δημοτικών τελών.



Όλη η Ενημέρωση από την Λάρισα και την Θεσσαλία στην www.LarisaCityNews.gr